pühapäev, 29. juuni 2014

See you soon, America!

Vahetusaasta viimased kaks päeva möödusid liiga kiiresti. Aega jäi väheks, et kõike teha ja kõiki veel näha. Esmaspäeval käisime veel hostema ja õdedega Ann Arboris. Ajasime seal vajalikke asju veel. Õhtul tulid Steffie ja Andy külla, ja millalgi Alex ka. Rääkisime, ja istusime niisama. 

Teisipäeva hommikul vaatasin õdesid, ema pidi töötama. Nii kurb oli, kui juba hommikul esimese asjana õed tulid mu tuppa ja ütlesid, et me ei taha, et sa homme ära lähed. Niiet päeval mängisimegi kõike viimast korda veel. Kui hostema koju tuli, läksime jälle Ann Arborisse, ja käisime veel poes, et saaksin komme Eestisse kaasa osta. Terve pere naeris pärast mu üle, sest neid oli päris palju. :D Terve päeva ma pakkimist polnud alustanud, et seda võimalikult kaua edasi lükata, niiet koju jõudes lõpuks võtsin kohvri välja. Pakkimist ikka ei saanud alustada, sest olin veel hostema ja õdedega all korrusel lihtsalt, rääkisime juttu. Mingi aeg läksid hostema ja üks õde lennujaama Laurale järgi. Bella jäi koju, ning Steffie jõudis ka peagi minu juurde ja millalgi Alex ka. Öösel tuli veel Mariel mõneks ajaks, et tsau öelda. Kui ta ära läks, tõstis Steffie kõik mu asjad voodi peale ja ütles, et enne sa magama ei saa, kui kõik asjad ära saad pakitud lõpuks. :D Kell oli juba päris palju siis. :D Pakkimine läks kiiresti õnneks, sest võtsin ainult kõige vajalikumad asjad kaasa. Mingi aeg Steffie küsis, et kas sa ikka tead, et sul on kaalupiirang ka, ja see tõi küll väikese paanika, sest ma polnud sellele üldse mõelnud. :D Õnneks oli alati võimalus, et hostema toob mõned asjad lennujaamast lihtsalt tagasi siis. Steffie läks kahe paiku ära, Alexiga veel istusime, kuni ta ka magama jäi. Mina olin kuueni üleval. Tegin õdedele väikese notebook'i, millest nad päevi minu tagasiminekuni saavad maha tõmmata ja kuhu väikesi sõnumeid ja pilte neile panin. Magada sain tunnikese. 

Hommikul pakkisin viimaseid asju ja nii. Kui Bella tuli õuest joostes minu tuppa ja nuttis ja ütles, et ta ei taha, et ma ära lähen, siis nooo enam kurvemaks minna ei saanud. Kella ühe paiku hakkasime lennujaama juba sõitma hostema ja Alexiga. Õdedele ja Marlee'le ütlesin kodus tsau.. Autos õnneks läks natuke paremaks juba vahepeal, rääkisime igasugustest tavalistest asjadest ja korraks polnud üldse enam tunnet, et lennujaama poole sõidame. Lennujaama jõudsime päris hilja, ja seal avastasime, et check-in'iks oli jube pikk järjekord. Õnneks lasti mind natuke ettepoole, sest lend oli varsti juba minemas. Kohver oli supertäpses kaalus - 50 pounds'i, mis oligi lubatud. Edasi turvajärjekorda minnes hakkas kohale jälle jõudma, et seal ongi viimane hetk, kui ma hostema ja Alexit näha saan. Viimased kallistused, ja hostema veel tuli minuga poole turvajärjekorra kaasa, enne kui mu sinna üksi jättis. Ja no sinna üksi jäädes, nutsin nii palju, et ma ei tea, mida need inimesed mu ümber mõtlesid. Turvakontrollist läbi saades ja enda gate'i poole minnes jõudis see reaalsus päris kohale. 

Värava juures istusid juba Birgitti ja Laura, keda oli vähemalt superhea näha. Lennuk meil väljus natuke hiljem, kuna thunderstorm'id olid. Chicagosse jõudsime, nägime kõiki teisi eestlasi ja maailma veidram tunne oli eesti keelt kuulata. Ma ei saanud tükk aega ühtegi eestikeelset sõna suust, niiet vastasin kõigile ikka inglise keeles. :D Ostsime juustukooki veel enne lennukile saamist ja sõime seda. Chicago-Frankfurdi lend läks päris aeglaselt, sest see oli nii ebamugav. Üritasin magada, mida eriti teha ei saanud. Frankfurt-Tallinna lennul sain õnneks Sandra kõrvale istuma. Ja väga veider oli see, et hakkasime jälle üksteisega inglise keeles rääkima. :D Magada üritasime ka pisut ja Tallinnale lähedamale jõudes tuli natuke ikka närv ka sisse. Imelik oli rohelisi väljasid näha ja lennujaam tundus niiii pisike. 

Kohvri kätte saades ja uksest läbi astudes ja enda emmet ja kutsut näha oli ikka niiiiii tore. Ja õde ja tema pere oli ka vastu tulnud ja nii hea oli kõiki näha. Polnud enam üldse tunnet, et kümme kuud oleks möödunud, kõik oli sama. Lennujaamast välja asutudes tundus õhk jube külm olevat. Õhtul poes käies tundus kõik nii väike, kõik tooted olid nagu minipakendites. :D Aga sain viimaks enda meekooki ja pelmeene süüa. :) Laupäeval lõpuks koju Soome jõudes tundus kodu ka jube väike. :D Nii imelik, et paari sammuga saab juba igasse tuppa, ja külmkapp tundub väike ja kraanikauss on väike. :D Jetlag on ka sel korral päris suur, tavaliselt ei tunne seda üldse. 

Nii tore on ikka tagasi olla, samas juba ootan tagasiminekut. 
Steffie on õnnelik, et viimaks pakitud sain :D
Ootasime Detroidis lendutõusu
Peaaegu kõik eestlased, kes aasta selle aasta USAs olid :)
Tegin isale pildi, et ta Eesti "highway'd" näeks :D 
Emmeee :)
Mu Eesti kallid :)

15 kommentaari:

  1. Miks augustis Ameerikasse tagasi lähed?

    VastaKustuta
  2. kas sa eestis sügisel 12 .klassi ei peaks minema? kuidas kohe kolledzsisse minna saad:)?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Peaks küll muidu, aga kolledž võttis mu vahetusaasta ka arvesse, ehk siis mul on 12 aastat kooli nende jaoks läbitud ja sain minna sinna.

      Kustuta
  3. ÜLI VINGE!!! Kade olen lausa :D mida õppima lähed, kui küsida tohib?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehee, aitäh :) Criminal justice esialgu.

      Kustuta
  4. Kas Alexi pärast lähed tagasi?

    VastaKustuta
  5. Kas sa Eestis ei pea enam kunagi keskooli tagasi minema? :)

    VastaKustuta
  6. Mega cool:) mitu aastat sa eestis koolis kokku käisid? Ja pärast mitmendat klassi sa vahetusaastale läksid? Vana ise oled? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 11. klassi lõpetasin enne USAsse minekut, 19 olen :)

      Kustuta
  7. Kas sa tegid Ameerikas olles Eesti õppepogrammi ka kaasa?

    VastaKustuta
  8. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta